tiistai 28. toukokuuta 2013

Iikku esittäytyy

Olen varmaan kolmatta kertaa mukana KYH:ssä. Tänä vuonna niinkuin aiemminkin osallistun yleiseensarjaan. Aiempina vuosina en ole saanut kaikkia projekteja valmiiksi, kun olen tainnut aina ahnehtia liian monta isoa työtä aloituksiin ja sit ei ole aika riittänyt =) Mä olen nyt heinäkuussa lomalla joten ehdin viimeisen kahden viikon aikana ahkeroida projektit loppuun eikös vaan ?! Aloittaminen ei ole mulle mikään ongelma ollut koskaan. Joten tänä vuonna yritän suunnitella järkevämmin =)

Minut löytää blogistani purkautuu... ja sit tietty ravelrysta nimimerkillä iikku!

Aurinkoisia neulomispäiviä toivotelleen!
Iikku




2 kommenttia:

  1. Jes, innolla odotan mitä ihanaa on tulossa :)

    VastaaPoista
  2. Sullahan on hyvin pedattu tilanne, kun lomailet osan tempauksesta. Hyvin tämä sujuu! :)

    VastaaPoista