tiistai 11. kesäkuuta 2013

Puolivälissä jo!

OMG! Enhän mä kerkee ees neuloon kaikkia mitä mun piti!

7/11 valmistunutta kuitenki jo! Enkä ees oo alottanu niitä työkavereiden läksijäis-juttuja... ja kaks niistäki jää lomille jo ennenku mä lopetan nii en tiiä miten tekisin.... argh. Paniikki iskee, loppukiripaniikki!

Sitäpaitsi mun piti virkata itellekki vielä takki! Ja ne 6 mukinlämmitintä vai mitä ne on nimeltään ne mugg cozyt... En oo kerenny omaan blogiinkaan kertaakaan bloggaamaan!

Mini K9 on jo uudelleensijoitettu pikkuveljen hellään huomaan!
Semmosen päätöksen tein tuossa aloittaessa että yksikään neulomani ei jää tänne pyörimään, siis tänne mun meijän koirankopin kokoseen asuntoon vaan kaikille on löydyttävä vastaanottaja. Piste.

Korvikset oli heppauspalkintona Kaheleissa.


Korvikset vailla kotia.


Tässä nyt muutamia valmistuneita... Lisäks valmiina on junasukat ja lapaset työkaverin tulevalle pienokaiselle, Avalon-toppi pikkuveljen rippijuhliin (mun päälle!). Keskeneräsinä vielä huivi harmaasta cashmerestä, joka siis on ihan per****ellistä neulottavaa, mahdotonta purkaa, menee sotkuun itsensä kanssa ja poikki jos vähänkään nykäsee... Lopulta katkasin langan, kerin sen kaksinkertasena ja alotin alusta, ei vaan olis hermo kestäny hetkeäkään enää... *sigh* No mutta "onneks" sitä lankaa on lisää... vaikka tulis sitten vähä tummempi sävy. Periksi en anna!
Aina helppo ja suht nopea Alpaca Angel lähenee jo loppuaan, viimeistä kerää viedään jo. Aloitin virkkaamaan väärästä päästä, siis lopusta alkuun, siis ohjeen lopusta alkuun, ei kerän että saan sitten lyödä hanskat tiskiin ku lanka loppuu :)

Juu, jos palaisin takaisin tuon Zero-koiran pariin niin sekin valmistuisi joskus...



Moido!

1 kommentti:

  1. Kauniita korviksia ja lohdutukseksi voin sanoa, että ei tässä muillakaan ihan putkeen oo mennyt ;)

    VastaaPoista