sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Meinas yllättää, mutta KYH korkattu

Osallistun 3. kertaa KYHiin. Eli omasta mielestäni ainakin olen jonkin verran konkari KYHäilyjen suhteen. Silti tämän Kyhäilijän yllätti, että kesäkuu alko... Mutta ehtisin kuitenkin eilen alottaa.
 
 
Mitään varsinaista edes alustavaa suunnitelmaa mulla ei oo. Mennään sillä miltä tuntuu. Ja jos ei tunnu miltään niin tehdään näitä koreja. Niitä aina saa "upotettua" jonnekin... Pari työtä mulla on mitä oon ajatellu että tarttis tehdä ja nyt voisin ne sitten tämän "urakan" tiimoilta tehdä. Niistä sitten myöhemmin.
 
Ja niin, käsitöitä oon tehny ainakin tuolta n. 10 ikävuoden ajoilta lähtien, enemmän ja vähemmän, joka lajia; ompelukoneella, koukulla, puikoilla, pistellyt... Tai no, pistelyt on tullu aikuisiällä vasta mukaan.  
 


1 kommentti: